Kuloodporna dieta dla szybkiej i zdrowej utraty wagi w 2 tygodnie

Większość z nas, którzy nie są pobłogosławieni aktywnym metabolizmem i typem ciała ektomorficznego, cierpi z powodu niekończącego się problemu przybierania na wadze i wiotkości. Bez względu na to, jak bardzo staramy się zmniejszać naszą wagę i kontrolować ją poprzez codzienne ćwiczenia i rygorystyczne rygorystyczne diety, w głębi serca wiemy, że powrócimy do poprzedniej wagi, gdy nie będziemy mieli entuzjazmu. Ale czy istnieje stałe rozwiązanie tego problemu przybierania na wadze i dieta pełnowartościowa, która nie ma efektu jo-jo? Cóż, odpowiedź leży w kuloodpornej diecie, która nie jest tylko jedną z szybkich diet odchudzających, takich jak 7-dniowy plan posiłków GM. Jest to trwała i praktyczna alternatywa dla utraty wagi, która pomaga zmniejszyć wagę 1 funta dziennie przez 2 tygodnie i przynosi całkowitą przemianę w ciele i umyśle, dzięki czemu czujesz się fantastycznie na wylot. Neutralizuje również zapalenie w organizmie, które jest jedną z głównych przyczyn wzdęć i obrzęków.

Kuloodporna dieta

Kuloodporna dieta dla szybkiej i zdrowej utraty wagi w 2 tygodnie

Większość osób cierpiących na problemy z nadwagą zgodzi się na to, że w niektóre dni czujesz się bardziej napuszony i cięższy niż w inne dni. W niektóre dni zauważysz, że w talii uformowałeś wyraźny podwójny podbródek i ciężkie opony zapasowe. Możesz zauważyć ogromną różnicę w wielkości sukien w ciągu kilku dni, a możesz zyskać lub stracić kilka funtów drastycznie. Ale dlaczego niektóre dni są o wiele gorsze od innych? Cóż, w większości przypadków nagłe podpuchnięte dłonie, zapasowe opony i podwójny podbródek są oznaką zapalenia, które jest również jedną z głównych przyczyn starzenia się skóry. Przewlekłe zapalenie prowadzi do mgły mózgu, zapalenia mózgu i przyrostu masy ciała.

Zapalenie

Zapalenie jest normalną reakcją organizmu na traumę, stres toksyny, a ciało puchnie, aby się wyleczyć. Lecz przewlekłe stany zapalne trwające miesiącami i latami powodują poważne problemy, takie jak choroby sercowo-naczyniowe, cukrzyca, choroby autoimmunologiczne i nowotwory.
4 Główne rodzaje antyutleniaczy, których należy unikać

Antyżywki odgrywają ważną rolę w codziennym funkcjonowaniu twojego ciała i mózgu. Antyżywności mogą promować głód i odciągać uwagę od celu. Może zakłócać funkcje hormonalne i spowalniać działanie różnych systemów. Dlatego najlepiej unikać pokarmów zawierających anty-składniki odżywcze, które wyzwalają układ odpornościowy.
Lektyny

Lektyna jest rodzajem białka, które przyłącza się do cukrów wyściełających komórki i zakłóca metabolizm jelita cienkiego. Lektyny drażnią jelito i prowadzą do przerostu bakterii i ostatecznie powodują oporność na leptynę. Jest to stan, w którym mózg osoby nie otrzymuje sygnału, gdy jego żołądek jest pełny.

Lektyny

Lektyna znajduje się w wielu produktach spożywczych, takich jak fasola, orzechy, ziarna i warzywa z rodziny psiankowatych, takich jak pomidory, bakłażany, ziemniaki, papryka.
Fityniany

Ten antyutrient wiąże się z minerałami spożywczymi, takimi jak żelazo, cynk, wapń i magnez, i spowalnia wchłanianie minerałów przez organizm. Niektóre z głównych źródeł fitynianów to pełne ziarna, orzechy i nasiona.

Fityniany

Fityniany są przeciwutleniaczami, które zapobiegają zapaleniom i utlenianiu, ale przeciwutleniacze, takie jak fityniany, mają zarówno pozytywne, jak i negatywne skutki. Więc najlepiej je jeść z umiarem.
Szczawiany

Kwas szczawiowy lub szczawiowy jest innym antyutleniaczem, który występuje w surowych warzywach kapustnych, takich jak chard, jarmuż, szpinak wraz z kaszą gryczaną, czarnym pieprzem, makiem, buraczkami, amarantem, pietruszką, większością orzechów, większości jagód i fasoli. Kiedy szczawian wiąże się z wapniem w organizmie, tworzy maleńkie kryształy kwasu szczawiowego, które osadzają się w organizmie i powodują ból mięśni.

szpinak

Jest to także jedna z przyczyn kamicy nerkowej, dlatego też dieta nerkowa nigdy nie powinna zawierać pokarmów bogatych w szczawian. Najlepiej unikać jedzenia surowych warzyw, takich jak jarmuż, boćwina, brokuły itp., Nawet surowych koktajli.

Mold Toxins

Formy toksyn lub mykotoksyn to kolejna klasa antyodżywczych, które są obecne w małych dawkach w każdym posiłku. Prowadzi to do braku energii, głębokiego pragnienia cukru i tłuszczu oraz wpływa na wydajność poznawczą.
Obalanie mitu o tłuszczach i kaloriach

Badania medyczne poczyniły znaczące postępy i zdumiewające odkrycia, które udowadniają, że jedzenie tłuszczy nie czyni nas grubymi i chorymi. Dieta Bullet Proof jest po to, aby oczyścić złą reputację tłuszczów i pokazać, że odpowiednie rodzaje tłuszczów są niezwykle zdrowe i niezbędne dla organizmu. Dobre tłuszcze zamieniają się w pożywne i satysfakcjonujące zasoby energii w ciele, które pomagają ciału i mózgowi w funkcjonowaniu z optymalną wydajnością. Zdrowe kobiece ciało stanowi 29% tłuszczu, podczas gdy męskie ciało stanowi 15% tłuszczu. Tłuszcz jest

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*